YeshuaBlokka

Nettverk for mennesker som har et forhold til Yeshua

Tenk deg om

Gode råd er dyre.  Ja, de er i alle fall verdifulle og vel verd å ta til etterretning.

Her er fire råd jeg fant på Facebook, skrevet av en venn i USA og oversatt av meg.   Så vær min gjest og forsyn deg:

Fire ting du ikke kan ta tilbake i livet:

1. Steinen, når den er kastet.

2. Ordet, når det er uttalt.

3. Anledningen, når den er tapt.

og

4. Tiden, når den er gått.

 

Godspeed

Webpastor B

www.agapesenteret.org

www.jesuspodkast.org

www.hvorfor-kristen.info

4. mai 2010 - Posted by | Livet

1 kommentar »

  1. ahh… god påminnelse!!! Lenge siden jeg leste denne sist… den får meg alltid til å bli sittende å tenke over hvor jeg er i eget liv og hva jeg ønsker å strekke meg mot…
    Velsigna god dag og uke kjære broder!
    Blessings, prayers and (((((BiiiiiGHuuuGs))))) ~ Cecilie ~

    Kommentar av Cecilie | 5. mai 2010 | Svar


Legg igjen en kommentar

