YeshuaBlokka

Nettverk for mennesker som har et forhold til Yeshua

Du sier – Gud sier

Du sier: ”Det er umulig”

Gud sier: ”Alt er mulig…”

Lukas evg. 18:27

Du sier: ”Jeg er for sliten”

Gud sier: ”Jeg vil gi deg hvile…”

Matteus evg. 11:28-30

Du sier: ”Det er ingen som virkelig elsker meg”

Gud sier: ”Jeg elsker deg…”

Johannes evg. 3:16

Du sier: ”Jeg klarer ikke å fortsette”

Gud sier: ”Min nåde er nok…”

2. Korinter brev 12;9 ; Salme 91:15

Du sier: ”Jeg forstår ikke dette”

Gud sier: ”Jeg skal lede deg…”

Ordspråkene 3:5-6

Du sier: ”Jeg kan ikke gjøre dette”

Gud sier: ”Du kan gjøre alt…”

Fillipper brevet 4:13

Du sier: ” Jeg er ikke i stand til å…”

Gud sier: ”Jeg er i stand til å…”

2. Korinter brev 9:8

Du sier: ”Det er ikke verd det”

Gud sier: ”Det vil bli verd det…”

Romer brevet 8:28

Du sier: ”Jeg kan ikke tilgi meg selv”

Gud sier: ”Jeg tilgir deg…”

1. Johannes brev 1:9 ; Romer brevet 8:1

Du sier: ”Jeg er redd”

Gud sier: ”Jeg har ikke gitt deg en fryktens ånd…”

2. Timoteus brev 1:7

Du sier: ”Jeg er alltid bekymret og frustrert”

Gud sier: ”Kast alle dine bekymringer på meg…”

2. Peters brev 5:7

Du sier: ”Jeg er ikke smart nok”

Gud sier: ”Jeg vil gi deg visdom…”

1 Korinter brev 1:30

Du sier: ”Jeg føler meg helt alene”

Gud sier: ”Jeg vil aldri forlate deg eller svikte deg!”

Hebreer brevet 13:5

 

 

Godspeed

Webpastor B

http://www.jesuspodkast.org

1. april 2009 - Posted by | Gud, Kristendom, kristenliv, religion

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

