YeshuaBlokka

Nettverk for mennesker som har et forhold til Yeshua

Unik = Du

unik2 (3:16TV)

 

Si det…

Vis det…

Se det…

Føl kraften i det, del det så!

 

«Du er en Unik Person»

Uansett

  • Bakgrunn
  • Sosial status
  • Utdanning
  • Helse
  • Økonomi
  • Sivilstand
  • …..

«Du er en Unik Person»

Salme 139,13-18 For det er Du som hadde mine nyrer i eie. Du vevde meg sammen i min mors liv. 14 Jeg vil prise Deg, for ved fryktinngytende gjerninger er jeg blitt et underverk. Underfulle er Dine gjerninger, og min sjel vet det så vel. 15 Mine bein var ikke gjemt for Deg, da jeg ble dannet i det skjulte og kunstferdig knyttet sammen i mors liv.
16 Som foster så Dine øyne meg. Og i Din bok var de alle skrevet ned, de dager som var fastlagt for meg, før en eneste av dem var kommet. 17 Hvor uutgrunnelige Dine tanker er for meg, å, Gud! Hvor veldig er summen av dem! 18 Skulle jeg telle dem, er de mer tallrike enn sand. Når jeg våkner, er jeg fortsatt hos Deg.

 

Godspeed

Webpastor B

www.jesuspodkast.org

www.hvorfor-kristen.info

www.agapesenteret.org

28. november 2008 - Posted by | Disippelskap, Kristendom, kristenliv, Livet, religion

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

